انتشارات پويش برترين كتاب كار و كتاب نمونه دولتي و تيزهوشان
پويش ناشر تخصصي كتاب كار، كتاب نمونه دولتي، كتاب تيزهوشان، دفتر املا، دفتر مشق، دفتر زيبانويسي. با خريد كتاب از فروشگاه پويش از تخفيف 15 درصدي بهره مند شويد

 

دفتر خوشنويسي پويش و كتاب 32 استان براي آموزش و تمرين خوشنويسي به كودكان و بزرگسالان كاربرد دارد. اين دفتر شامل تمرين‌هاي مختلف خوشنويسي به خط نسخ است كه به فراگيران كمك مي‌كند تا مهارت‌هاي خوشنويسي خود را ارتقا دهند.

كاربردهاي دفتر خوشنويسي پويش:

  • آموزش الفبا و حروف به خط نسخ: اين دفتر شامل تمرين‌هايي براي آموزش الفبا و حروف به خط نسخ است كه به فراگيران كمك مي‌كند تا با نحوه نوشتن صحيح حروف آشنا شوند.
  • تمرين حركات و كشش‌ها: اين دفتر شامل تمرين‌هايي براي حركات و كشش‌هاي مختلف خط نسخ است كه به فراگيران كمك مي‌كند تا مهارت‌هاي حركتي خود را در نوشتن ارتقا دهند.
  • تمرين كلمات و جملات: اين دفتر شامل تمرين‌هايي براي نوشتن كلمات و جملات به خط نسخ است كه به فراگيران كمك مي‌كند تا مهارت‌هاي خود را در نوشتن روان و زيبا ارتقا دهند.
  • تمرين تركيب حروف: اين دفتر شامل تمرين‌هايي براي تركيب حروف مختلف به خط نسخ است كه به فراگيران كمك مي‌كند تا مهارت‌هاي خود را در نوشتن حروف به صورت تركيبي ارتقا دهند.
  • تمرين سركش‌ها و زيركش‌ها: اين دفتر شامل تمرين‌هايي براي سركش‌ها و زيركش‌ها به خط نسخ است كه به فراگيران كمك مي‌كند تا مهارت‌هاي خود را در نوشتن حروف با ظرافت و دقت ارتقا دهند.

مزاياي استفاده از دفتر خوشنويسي پويش:

  • آموزش گام به گام: اين دفتر عربي به صورت گام به گام طراحي شده است تا فراگيران به تدريج مهارت‌هاي خود را در خوشنويسي ارتقا دهند.
  • تمرين‌هاي متنوع: اين دفتر شامل تمرين‌هاي متنوعي است كه به فراگيران كمك مي‌كند تا با ظرافت و دقت بيشتري خوشنويسي كنند.
  • قيمت مناسب: اين دفتر با قيمت مناسب عرضه مي‌شود و براي همه افراد قابل تهيه است.

دفتر خوشنويسي پويش براي دانش‌آموزان، دانشجويان و علاقه‌مندان به خوشنويسي مناسب است. اين دفتر مي‌تواند به عنوان يك منبع آموزشي براي يادگيري خوشنويسي به خط نسخ مورد استفاده قرار گيرد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۱۲:۵۶:۱۷ ] [ پويش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی